خبرهای غیرموثق نشان می دهد دولت و نیروهای امنیتی لبنان به سر نخ هایی درباره عوامل ربودن دو خلبان ترکیه ای در این کشور دست پیدا کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه،‌ عدنان غملوش خبرنگار این شبکه در بیروت در گفتگویی درباره این که آیا سر نخی برای شناسایی عاملان ربودن دو خلبان ترکیه ای در لبنان به دست آمده است گفت: بر اساس تماسی که با مقامات امنیتی درباره ربایندگان دو خلبان ترک داشته ایم و با توجه به اطلاعات اولیه و غیرموثقی که به رسانه ها رسیده است، کسی که این آدم ربایی را انجام داده است یکی از ربوده شدگان را به منطقه بقاع و به طور مشخص منطقه ای در مجاورت بعلبک منتقل کرده است اما همانطور که گفتم این اطلاعات رسمی و موثق نیست. بر اساس این اطلاعات دیگر فرد ربوده شده در بیروت نگه داشته شده است. 

وی ادامه داد: به نظر می رسد دولت و نیروهای امنیتی لبنان این سر نخ را دنبال می کنند تا به مکانی که ربوده شدگان ترکیه ای در آنجا نگهداری می شوند ، برسند. در خصوص تدابیر امنیتی شدید در بیروت نیز باید گفت از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی در طول مسیر فرودگاه به اجرا گذاشته شده است و گشتی ها در طول این مسیر رفت و آمد می کنند تا به دنبال تهدیدات اعضای خانواده های لبنانی های ربوده شده در اعزاز، از بسته شدن راه فرودگاه جلوگیری کنند. 

خبرنگار در ادامه افزود: تدابیر امنیتی شدیدی نیز برای حمایت از منافع ترکیه در لبنان اتخاذ شده است.  

برچسب ها: سرنخ ، خلبانان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار