مهدی عرب اسدی از شاعران جوان شاهرودی ، جشنواره سوره را باعث شنیده شدن صدای روز شعر و داستان جوان كشور دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عرب اسدی كه با دو اثر جزو راه یافتگان بخش شعر نو(نیمایی و آزاد) یازدهمین جشنواره جوان سوره است درباره آثارش گفت: دو شعر نو از آثارم كه بدون عنوان  هستند به این جشنواره راه پیدا كرده اند.

 وی درباره یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: برخی از جشنواره های ادبی مستقل كشور سطح قابل قبولی ندارند و در این بین جشنواره جوان سوره حوزه هنری، استقلال، گستردگی و فراگیری بهتری دارد. 

عرب اسدی با بیان اینكه از طریق حوزه هنری شاهرود با جشنواره سوره آشنا شده است، افزود: امسال اولین سالی است كه در جشنواره سوره شركت می كنم و حضور در این جشنواره فرصت خوبی است برای آشنایی با سایر نویسندگان و شاعران جوان از سراسر كشور تا آثار یكدیگر را بشنویم و از نظرات هم استفاده نماییم.   

وی ادامه داد: جشنواره شعر و داستان جوان سوره باید در داوری آثار دقت بیشتری داشته باشد و از همه سلایق استفاده كند تا این نكته به اعتبار جشنواره بیفزاید و مثل بعضی از جشنواره هایی كه در كشور برگزار می شود اعمال سلیقه خاص در آن وجود نداشته باشد. 

این شاعر جوان اطلاع رسانی جشنواره سوره را ضعیف دانست و گفت: جشنواره شعر و داستان جوان سوره باعث می شود صدای روز شعر و داستان جوان كشور و صدای جوانان در حوزه شعر و ادب  شنیده شود كه با اطلاع رسانی خوب به همه جوانان می شود این فرصت ارزشمند را در اختیار همه جوانان علاقمند به حوزه ادبیات قرار داد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار