معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي ، از برپايي نمایشگاه هاي دائمی تولیدات واحدهای صنعتی استان خبر داد .


مسعود مهديزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،گفت : نمایشگاه هاي دائمی تولیدات واحدهای صنعتی با هدف معرفی توانمنديهاي واحدهای صنعتی و توليدي مستقر در شهرکها و نواحی استان ، برپا شده است .

وي افزود:تاكنون احداث نمايشگاه دائمي محصولات واحدهاي صنعتي مستقردر شهركهاي صنعتي توس، فناوري صنايع غذايي و بيوتكنولوژي، سبزوار و نيشابور با مساحت 460 مترمربع و با مشاركت 180 واحد صنعتي در گرايش هاي مختلف توليدي از جمله صنايع غذايي- شيميايي- كاني هاي غير فلزي-برق و الكترونيك- قطعات خودرو و ... بالغ بر 600 نوع نمونه محصول ايجاد شده است.

وي اظهار داشت : این نمایشگاه ها برای واحدهای تولیدی و صنعتی فرصتي مناسب بوده تا با معرفی تولیدات ، نوآوری و خلاقیتها ، محصولات خود را عرضه و در پیشرفت تولید و جذب بازار نيز مؤثر عمل كنند .

وی بیان داشت : شاید بسیاری از هم استانی ها با وجود تولیدات با برند ملی و مناسب در خراسان رضوي ، آگاهی لازم را نداشته باشند لذا برپايي این نمایشگاه ها، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و  بازدیدکنندگان است .

 وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی که در زمینه های مشترک فعالیت می کنند با استفاده از حضور در نمایشگاه از مزاياي چرخه اقتصادی و تولیدی مانند ايجاد حس رقابت و توسعه بازار ،زمینـه های بازاریابی ، تهیه مواد اولیه ، افزایش تولید و افزایش درآمد بهره مند خواهند شد .

 


برچسب ها: تولیدات ، واحد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.