رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار گفت: در بهار و تابستان امسال برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با هدف بارورتر نمودن هر چه بیشتر ظرفیت های فرهنگی در سطح این شهرستان اجرایی شد.

عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به توانمندی های برجسته شهرستان شهریار در عرصه فرهنگ و هنر تصریح کرد: بر اساس وظایف ذاتی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد مجموعه مذکور اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده تا در نهایت ارتقاء سطوح و ابعاد گوناگون فرهنگی در این منطقه، برای مردم شریف و انقلابی این شهرستان به شکل هر چه مطلوب تری ملموس گردد.

وی در ادامه بخش هایی از اقدامات اجرایی شده مجموعه تحت مدیریتی خویش را به شرح ذیل تشریح نمود.
    انتخابات انجمن خوشنویسان با حضور نماینده انجمن خوشنویسان استان تهران و شهرستان شهریار و برگزاری آزمون در این بخش هنری با حضور هنرمندان خوشنویس و اعطای درجات و امتیازات هنری به افراد شرکت کننده.

    برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در حوزه های نقاشی، عکاسی ، خوشنویسی به صورت جمعی و انفرادی.

    برگزاری مراسم ویژه روز زن و روز پدر به مناسبت میلاد فرخنده ولایت حضرت زهرا(س) و حضرت امیر(ع) به منظور گرامیداشت مقام زن و مردم.

   اجرای برنامه ویژه سوم خرداد در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) با هماهنگی سپاه، اداره اوقاف و اداره حفظ اثار شهرستان شهریار

  برپایی نمایشگاه های متعدد کتاب در مناطق گوناگون شهریار با لحاظ نمودن تخفیف های ویژه و مناسب

  برگزاری سلسله جلسات و همایش هایی با حضور مسئولین چاپخانه ها و اصحاب رسانه و نهادهای مربوطه در ارتباط با بایدها و نبایدهای قانونی در عرصه انتخابات 24 خرداد ماه اعم از تبلیغاتی و رسانه ای

  برگزاری مراسم ویژه اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان ...

عرب نژاد در ادامه افزود: توانمندی هنری و فرهنگی فعالان این عرصه در سطح شهریار فراتر از تراز کنونی است و امید آن داریم با اخذ تمهیدات مناسب به سطوح بالاتری در سطح استان و حتی کشور دست یابیم.

وی در نهایت با اشاره به نقش مثبت و بسیار اثر گذار شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار و تعامل مطلوب و سازنده مجموعه نهادهای فرهنگی شهریار در ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی و ایرانی در این منطقه تصریح کرد: امید آن داریم با همیاری و هم افزایی که بین کلیه ارگان های متولی فرهنگ در شهریار وجود دارد اعتلای سطوح فرهنگی در شهریار، در ابعاد گوناگون و با تکیه بر اصول ارزشی و اصیل همچون گذشته استمرار یابد./


برچسب ها: گزارش ، ارشاد ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار