معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از بهره‌مندی هزار و 200 هنرمند قمی از تسهیلات بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی نصر اصفهانی با اشاره به برگزاری آزمونی ویژه هنرمندان برای صدور مجوز گواهی صلاحیت، اظهار کرد: تاکنون هزار و 400 نفر از هنرمندان در این آزمون‌ها شرکت کردند که از این تعداد هزار و 350 نفر در این آزمون‌ها قبول شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و 200 نفر موفق شدند از تسهیلات بیمه‌ای استفاده کنند، گفت: به درخواست همه کسانی که به این بخش مراجعه می‌کنند ترتیب اثر داده خواهد شد و کسانی که مراجعه نکردند این امکان وجود دارد، از بخشی دیگر از تسهیلات بیمه استفاده می‌کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به برگزاری آزمون در 13 رشته عنوان داشت: تاکنون سه آزمون در زمینه خراطی، سه آزمون در زمینه معرق چوب، یک آزمون در زمینه سوخت‌نگاری روی چوب، سه آزمون در زمینه گچ‌بری و یک آزمون در زمینه تهذیب و نگارگری برگزار شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم یادآور شد: هنرمندان واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در آزمون آینده در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم ثبت‌نام کرده و با دریافت فیش مربوط به معاونت صنایع دستی استان مراجعه کنند./ع

برچسب ها: قم ، هزار ، دویست ، هنر ، مند ، استفاده ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.