کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هجمه وارد شده به علیپور توطئه مافیایی فوتبال است.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هجمه وارد شده به علیپور توطئه برخی از اعضای مافیای فوتبال است فکر می کنم راهی که علیپور پیش گرفته همان صراط مستقیمی است که هر کسی جای وی بود باید پیش می گرفت.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: 2 گروه علیه علیپور موضع گرفته اند، یک گروه از افراد که نا آگاهانه وارد بحث های این چنینی شدند و گروه دیگر کسانی هستند که از موضوع آگاهی دارند و با توجه به اطلاعشان از قضیه روبروی علیپور ایستاده اند.

وی تصریح کرد: چرا مایل کهن، فرکی و جلالی اعتراضی نسبت به علیپور ندارند؛ باید مشخص شود افرادی که خودشان مشکل ندارند چرا باید احساس خطر کنند. آنها از این حربه استفاده کردند تا مشکل خود را بپوشانند و قضیه را طور دیگری وانمود کنند.

فريادشيران تأکید کرد: یکی از کارهاي جدی ستاد که بايد انجام دهد، این است که باید ریشه اصلی مافیای فوتبال که تمام اجزای اين رشته را گرفته و همانند سرطان ریشه دوانده خشک کند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: یک سری از افراد منشوری و دلال که احساس خطر می کردند توسط بعضی از کارشناسان در رسانه ها حاضر شدند و گفتند چرا علیپور به ظاهر بازیکنان اعتراض می کند که پس از آن حملات تند انتقادی به علیپور شد که با کارشان کل ستاد را زیر سوال بردند.

فريادشيران در پايان تأکيد کرد: فکر می کنم وقتی بازیکنان در یک کشور اسلامی و زیر پرچم اسلام زندگی می کنند باید تمام افراد از جمله اهالی فوتبال اصول اخلاقی را رعایت کنند./مح
برچسب ها: مافیا ، صراط ، موضع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار