مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: علوي: وزارت اطلاعات ابزاري براي اعمال حبّ و بغض‌ها و تسويه حساب‌هاي سياسي نخواهد بود ، امکان غافلگیری نیروهای مسلح ایران وجود ندارد/ مداومت روند خودکفایی در همه زمینه‌های نزاجا ، نمايندگان با تعهد، منطق، وحدت و اعتماد زمينه فعاليت دولتي مقتدر را مهيا کنند "و.... است

مهمترین عناوین خبر سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

علوي: وزارت اطلاعات ابزاري براي اعمال حبّ و بغض‌ها و تسويه حساب‌هاي سياسي نخواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/22/1422808_228.jpg

نوبت عصر جلسه علني امروز(سه‌شنبه) مجلس براي بررسي صلاحيت وزرا آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاري است.

امکان غافلگیری نیروهای مسلح ایران وجود ندارد/ مداومت روند خودکفایی در همه زمینه‌های نزاجا فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نخستین کار ما رصد مداوم تهدیدات در زمین، هوا و دریاست که به صورت مداوم چه در مرزها، چه در خارج از مرز، چه در منطقه و فرامنطقه ظرفیت‌های لازم و متناسب با این تهدیدات ایجاد شده و امکان ندارد که نیروهای ما غافلگیر شوند.

حجت‌الاسلام علوي: درباره رد صلاحيتم حرف دارم ولي به مصلحت نظام سكوت مي‌كنم
 وزير پيشنهادي وزارت اطلاعات گفت: در ارتباط با مسئله رد صلاحیتم در انتخابات حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که با توجه به اینکه مصلحت نظام را درک می‌کنم، سکوت خواهم کرد.

ترور 34 ايراني بي‌گناه در 22 مرداد ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

 
مرخصي اجباري کارکنان جهاد دانشگاهي ربطي به تغيير کابينه دولت ندارد
"رئيس جهاد دانشگاهي" ادعاي برخي رسانه‌ها مبني بر مرخصي اجباري كاركنان جهاد دانشگاهي به دليل تغيير دولت و كابينه را رد کرد.

هروی: علوی شخصیتی کاردان و با تجربه برای وزارت اطلاعات است
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علوی وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت اطلاعات شخصیتی کاردان و با تجربه است.

برنامه‌هاي حجت‌الاسلام پورمحمدي خوب و کارشناسي شده‌ است
وزيردادگستري در خصوص برنامه‌هاي ارائه شده وزير پيشنهادي وزارت دادگستري گفت: با توجه به اينکه بنده چهار سال وزير دادگستري بوده‌ام، معتقد هستم برنامه‌هاي ارائه شده حجت‌الاسلام پورمحمدي به مجلس، بسيار خوب و کارشناسي شده است

نمايندگان با تعهد، منطق، وحدت و اعتماد زمينه فعاليت دولتي مقتدر را مهيا کنند "

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي" با تاکيد براينکه انتخابات رياست جمهوري تبلور اراده ملي ملت ايران بود، گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاييد صلاحيت وزرا تعهد، منطق، وحدت و اعتماد را سرلوحه کار خود قرار دهند و با يک کار کارشناسي زمينه را براي فعاليت دولتي مقتدر و کارآمد مهيا کنند.

كارآمدي و وفاداري به نظام مهمترين دغدغه نمايندگان در انتخاب وزرا
عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: كارآمدي و وفاداري به نظام جمهوري اسلامي ايران مهمترين دغدغه نمايندگان مجلس در انتخاب وزراي پيشنهادي دولت يازدهم است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار