نماينده مردم بندر لنگه گفت: رئيس‌جمهور با شناخت کاملي که از سنگيني اداره امور کشور دارد براي عبور از گردنه مشکلات مردان کارآزموده و کاردان را به ميدان آورده است.

 به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد جباري نماينده مردم بندر لنگه و پارسيان در مجلس شوراي اسلامي در موافقت با وزير پيشنهادي وزير کشاورزي در کابينه يازدهم اظهار داشت: نام مهندس حجتي تناسب بسيار زيادي با وزارتخانه جهاد کشاورزي دارد کشاورزان صنعت داران وابسته به بخش کشاورزي نام حجتي برايشان کاملا آشنا و شناخته شده است.

وي افزود: جمهوري اسلامي علاوه بر خودکفايي بايد به بخش صادرات هم توجه ويژه‌اي داشته باشد و مطمئنا اين وزارت‌خانه به دليل ارتباط با امور مردمي و توکل مستمر به خداوند وعرق جبين حجتي قطعا در اجراي برنامه‌ها موفق خواهد بود.

جباري در واکنش به سخنان موسوي بعنوان مخالف از وزير پيشنهادي گفت: بنا به ادعاي آقاي موسوي مبني براينکه حجتي هيچ گونه فعاليتي در جهاد سازندگي نداشته بايد بگويم که وي درخانواده‌اي رشد يافته که 9 جانباز و 14 شهيد تقديم نظام و انقلاب کرده و حضورش در عمليات‌هاي مختلف در طول دوران جنگ نشان از فعاليت‌هاي جهادي وي دارد.

نماينده مردم بندر لنگه و پارسيان ادامه داد: مديريت، سلامت نفس، تدين، سلامت و اعتقادات حجتي به مباني اين نظام بر کسي پوشيده نيست و قطعا از چنينم نظري حجتي گزينه صالحي در تصدي اين وزارتخانه است.

جباري ادامه داد:وزير پيشنهادي جهاد کشاورزي از اولين روز تشکيل جهادسازندگي در کميته کشاورزي آن فعاليت داشته و رئيس‌جمهور با شناختي کاملي که از سنگيني اداره امور کشور دارد براي عبور از گردنه مشکلات مردانکارآزموده را به ميدان آورده است.

وي ادامه داد: وزراي پيشنهادي بعنوان سرمايه مديريتي به کار گرفته شده‌اند و همچنين بايد در انتقاد از سخنان آقاي موسوي درباره رشته تحصيلي آقاي حجتي و عدم ارتباط آن با بخش کشاورزي بايد بگويم که بيش از 50 درصد از فعاليت‌هاي کشاورزي با عمران و امور زيرساختي عجين شده و سوابق اجرايي مديريتي بالاي وزير پيشنهادي گوياي موفقيت وي در چنين وزارت خانه‌اي است.

جباري با اشاره به سوابق اجرايي وزير پيشنهادي جهاد کشاورزي گفت: رشد توليد محصولات کشاورزي، خودکفايي توليد گندم، مثبت‌شدن تراز کشاورزي کشور و افزايش حجم صادرات و پيشي گرفتن از واردات ازجمله مواردي است که در زمان فعاليت وي کاملا مشهود بوده است.
نماينده موافق وزير پيشنهادي جهاد کشاورزي بيان داشت: با توجه به وضعيت خشکسالي و بي‌آبي که در کشور با آن مواجه هستيم قطعا افزايش بهره‌وري از نياز‌هاي اساسي در اين بخش است که مهندس حجتي تجربه بسيار مثبتي هم در اين زمينه برخوردار است که توانست ميزان آب مصرفي را از 700 گرم وبه 920 گرم افزايش دهد.

جباري با بيان اينکه وزير پيشنهادي کابينه يازدهم يک روستا‌زاده است گفت: سياست‌هاي مدون وي نشان از شناخت عميق وي از بخش کشاورزي دارد و از جمله مي‌توان به برنامه‌هاي مدون وي همچون بهبود مواد غذايي و سلامت، بهبود حمل و نقل محصولات کشاورزي، ساماندهي بازار محصولات کشاورزي، و تأکيد بر توسعه برنامه پنجم اشاره کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جباری ، وزرای ، کارآزموده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار