تیم ملی نوجوانان زیر15 سال پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل اندونزی، تمرین ریکاوری را انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی زیر15 سال پس از بازی دیروز مقابل تیم زیر15 سال اندونزی امروز صبح تمرین ریکاوری را انجام داد.

حمید منوچهری سرپرست تیم ملی زیر 15 سال در این باره گفت: ایران که در بازی مقابل اندونزی با ترکیب محمدرضا شیخ حسینی، فرید ندایی، محمد جواد افخم، مهدی رحیمی، امیرجان ملکی، امید سیدعلی، محمد سلطانی مهر، میثم ناصری، بهروز جلالیان، علی نجفی و شهاب رشنو به میدان رفته بود در دقیقه 26 توسط علی نجفی، دقایق 28 و 62 توسط محمد سلطانی مهر و دقیقه 59 شهاب رشنو از روی نقطه پنالتی به چهار گل رسید. البته ایران سه تعویض هم داشت  محمود پورشاکر در دقیقه 45 به جای فرید ندایی، مهدی ظفر به جای علی نجفی در دقیقه 55 و محمد گروسی به جای شهاب رشنو در دقیقه 60 وارد زمین شدند.در بازی دوم تیم های ملی زیر15 سال عربستان و هنگ کنگ به تساوی یک بر یک رسیدند تا ایران با 3 امتیاز در صدر گروهش قرار گیرد.بازیکنان امروز تمرین ریکاوری را با شادابی خاصی انجام دادند و از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و آماده بازی دومشان هستند.

علی طهماسب زاده سرمربی تیم ملی زیر15 سال امروز بعدازظهر به شاگردانش استراحت داد تا برای مصاف فردا مقابل هنگ کنگ آماده شوند.

برنامه دو بازی باقیمانده مرحله گروهی به شرح زیر است:
پنج شنبه 24 مرداد
هنگ کنگ- ایران، ساعت 15 به وقت تهران
شنبه 26 مرداد
ایران- عربستان، ساعت 12 به وقت تهران

لازم به ذکر است که بازیهای این رده سنی در بازیهای آسیایی نانجینگ در دو وقت 35 دقیقه ای انجام می شود.

علی طهماسب زاده به عنوان سرمربی تیم ملی زیر15 سال در کنار دستیارانش کورس آقازاده و موسی سواری فعالیت می کنند. مربی دروازه بانان این تیم محمد رضا گل محمدی است./زر
برچسب ها: فوتبال ، نوجوانان ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار