سرمربی تیم ملی اردن به همراه کاپیتان تیم ملی فوتبال اردن در کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیم های سوریه واردن حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسام حسن، سرمربی مصری تیم ملی اردن در ابتدای کنفرانس گفت: جا دارد که از میزبانی خوب ایران تشکر کنم چرا که این فدراسیون فوتبال ایران زمین های تمرینی و هتل مناسبی را در اختیار ما قرار داده و شرایط میزبانی به خوبی فراهم شده است.

وی در پاسخ به سوال گزارشگر شبکه دوری الکاس مبنی بر اینکه عدم حضور سوریه در کشورش و بازی در ایران به نفع اردن است یا نه گفت: مهم نیست بازی در کجا باشد، مهم این است که تیم بتواند سیستم های مدنظر یک مربی را اجرا کند تا به گل برسد و پیروز شود. در فوتبال امروز بازی در زمین خودی یا حریف، تنها فقط یک عامل است و عوامل دیگری در نتیجه بازی دخیل است.

گزارشگر شبکه المنار از سرمربی اردن پرسید که آیا وی می داند که سوریه در تهران اردویی داشته است که وی پاسخ داد: من از کمپ 10 روزه تیم ملی سوریه در تهران باخبرم. آنها با آب و هوای تهران خیلی خوب اخت شده اند و مثل اینکه یکی دو بازی دوستانه هم داشته اند اما با تمام احترامی که برای تی ملی سوریه قائلم باید به آنها بگویم که ما از سوریه بهتر هستیم و خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و با همه وجود به مصاف سوریه خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی اردن از سوی خبرنگار سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران مورد این سوال قرار گرفت که با توجه به نمایش بسیار خوب این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل و حضور این تیم در پلی آف جام جهانی، چقدر برای تیم ملی اردن شانس صعود قائل است. حسن پاسخ داد: من دو ماه است که سرمربی تیم ملی اردن شده ام و می دانم که تیم ملی اردن نمایش بسیار خوبی در رقابتهای مقدماتی داشت و با بدشانسی به پلی آف رفت. برنامه من این است که قدم به قدم جلو برویم. فعلا به بازی سوریه فکر می کنیم و اینکه بتوانیم هر طور هست در جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا حضور داشته باشیم. بعد برای بازی با ازبکستان برنامه ریزی می کنیم.دو بازی سخت داریم که تازه در صورت صعود باید به مصاف تیم پنجم آمریکای جنوبی برویم.کار ما برای صعود به جام جهانی 2014 سخت است اما غیر ممکن نیست./زر
برچسب ها: کنفرانس ، فوتبال ، سوریه ، اردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار