رئیس مجلس گفت: 119 نفر از نمایندگان در جریان روند بررسی رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم به عنوان موافق و مخالف در صحن علنی سخنرانی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جريان رای‌ دادن نمایندگان به وزراي پيشنهادي کابینه یازدهم گفت: در مدت زمان بررسی رای  اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم، 119 نفر از نمایندگان به عنوان موافق و مخالف صحبت‌ کرده‌اند.   
 
وی افزود:‌ البته نمایندگانی که تصمیم داشتند صحبت کنند بسیار بودند؛ مثلا برای برخی از وزرا 70 نفر ثبت‌نام کرده بودند ولی ما براساس آیین‌نامه داخلی مجلس ناگزیر بودیم دو موافق و دو مخالف را برای هر وزیر طبق قرعه‌کشی انتخاب کنیم،‌ از این رو بسیاری از نمایندگان نتوانستند به عنوان مخالف و موافق وزرای پیشنهادی صحبت کنند.   
 
رئیس مجلس تصریح کرد:‌ در این روند بررسی رای اعتماد هیچ یک از نمایندگان خانم نتوانستند به عنوان موافق یا مخالف حضور یابند چرا که در قرعه‌کشی اسامی آنها بیرون نیامد.
 
اضافه می‌شود؛ از آغاز رای‌گیری 282 نفر از نمایندگان در جلسه حضور داشتند که به گفته رئیس مجلس این حضور در جلسه رای اعتماد بی‌سابقه است.   
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار