فاطمه اسدپور حق بانوان ملی پوشان در مسابقات المپیک 2013 را کسب مقام دوم و رنگ مدال نقره دانست و بیان کرد: با اختلاف اندک مدال برنز حاصل فعالیت بانوان تکواندو کار شده است.

فاطمه اسدپور مربی تکواندو بانوان ناشنوا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی بانوان تکواندو در مسابقات المپیک 2013 عملکرد مناسبی ارائه دارند و اختلاف اندک در سکوی سوم المپیک قرار گرفتیم که اگر اقبال و شانس با ملی پوشان کشورمان همسو بود در اینصورت کسب مدال نقره دور از انتظار و غیر قابل دسترس برای بانوان نبوده است.

وی ادامه داد: تیم ملی بانوان تکواندو در تابستان سال آینده مسابقات جهانی که به احتمال فراوان به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود را در پیش دارند لذا مسئولان تیم ملی درصدد تدوین برنامه های مدون برای ارتقاء سطح فنی بانوان و موفقیت و پيشرفت ملی تیم ملی بانوان تکواندو درمسابقات برون مرزی و بین المللی هستند.

اسدپور تصریح کرد: تیم ملی بانوان تکواندو و به دلیل محدودیت هایی که با آن مواجه است در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان در 5 رده نماینده و شرکت کننده نداشته است. در بخش های تیمی بانوان – تیمی آقایان و بخش یکی تیم ملی کشورمان از ایران نماینده ای حاضر نبوده است.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان تصریح کرد: مسئولان برگزاری مسابقات المپیک 2013 بلغارستان درزمان آغاز مسابقات از بازیکنان کاراته کار علاوه بر در زمان آغاز مسابقات از بازیکنان کاراته کار علاوه بر تست شنوایی آزمایشی دوپینگ را نیز انجام دادند و از این بابت با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

اسدپور تصریح کرد: تیم ملی تکواندو بانوان اولین حضور خود در مسابقات المپیک را تجربه می کردند. از طرفی تاکنون مسابقات کشوری بصورت مستقل در بخش پومسه رشته تکواندو برگزار نشده است. امیدواریم در آینده نزدیک اتفاقات خوشایندی برای تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا سایر ورزشکاران این حوزه رقم خورد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار