معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با بیان این که به کسب مدال بانوان تکواندو، در المپیک ریو بسیار امیدواریم، گفت: با توجه به توانمندی و انگیزه لازم، این مهم دور از انتظار نیست.

شهریان: به کسب مدال بانوان تکواندو در المپیک بسیار امیدواریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رباب شهریان صبح امروز (چهارشنبه) در بازدید از تمرینات پیش از المپیک بانوان تکواندو، حضور در جمع ورزشکاران را اتفاقی خجسته برای تلاش مضاعف مسئولبن در راه خدمت به این خانواده دانست.

وی با تاکید به این نکته که فدراسیون تکواندو یکی از بی حاشیه ترین و موفق ترین فدراسیون های کشور در بخش بانوان است، گفت: توسعه و کیفی سازی پشتوانه های تکواندو یکی از مهم ترین مسائلی است که با تلاش مسئولین فدراسیون،‌ در حد قابل توجهی رشد داشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش بانوان در ادامه با بیان این که به کسب مدال تکواندو بانوان در المپیک ریو بسیار امیدواریم، گفت: با توجه به توانمندی و انگیزه لازم، این مهم دور از انتظار نیست.

شهریان سهمیه تکواندو بانوان ایران در المپیک 2016 را سهمیه ای کیفی عنوان کرد و افزود: شاید تنها یک سهمیه باشد اما کیمیا علیزاده دارای توانمدی و پتانسیلی است که با یاری خداوند مدال به ارمغان خواهد آمد.

وی در ادامه نقش رسانه ها در توسعه ورزش بانوان را انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: نشان دادن تلاش بی دریغ بانوان ورزشکار همراه با حفظ ارزش های اسلامی در عرصه های بین المللی از سوی رسانه ها به خصوص رسانه ملی، نگاه تازه ای در جامعه و بین مسئولان ایجاد کرده که با استقبال عموم مردم نیز همراه شده است.

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نگاه رئیس جمهوری به ورزش بانوان، افزود: یکی از مهم ترین وظایف بانوان ملی پوش در همه رشته ها، ارائه الگویی موفق از زن مسلمان ایرانی است که این مهم از نگاه دکتر روحانی برتری و ویژگی بارز بانوان ورزشکار ما محسوب می شود.

شهریان ادامه داد: با تلاش مسئولان کشور و شخص دکتر گودرزی، شرایط مناسبی برای ورزش بانوان فراهم شده است که امیدواریم جامعه ورزش زنان نیز از این فرصت به نحو مطلوب بهره بگیرد.

در ادامه کیمیا علیزاده به نمایندگی از دیگر بانوان ملی پوش تکواندو، با تقدیر از همراهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان، حضور شهریان را باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه ورزشکاران دانست و گفت: این حمایت های معنوی انگیزه ما برای تلاش بیشتر را ایجاد می کند و امیدواریم بتوانیم با حضوری موفق در میادین بین المللی پاسخ خوبی به زحمات مسئولین بدهیم.

علیزاده، تنها بانوی المپیکی تکواندوی کشورمان، تمرینات خود را برای حضوری مقتدرانه در بازیهای المپیک ریو 2016 زیر نظر «مهرو کمرانی» در خانه تکواندو پیگیری می‌کند. در این اردوی المپیکی، ندا رستاد (Trainer) و حنانه همتی، هانیه اخلاقی و فاطمه سعیدی بعنوان حریف تمرینی حضور دارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار