مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: برای حضور مجدد در لیگ و بازی ها باید به آمادگی مطلوب برسم شاید در هفته هفتم يا هشتم تیم را همراهی کنم.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت مصدومیتم رو به بهبودی است که این اتفاق در بازی با گسترش فولاد افتاد و کارهای لیزر درمانی و فیزیوتراپی که قبلاً زیرنظر نوروزی انجام مي دادم در حال حاضر تحت نظر طباطبایی هستم و از وي که زحمتهای زیادی برایم کشیده اند کمال تشکر رو دارم.

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه در خصوص بهبودی اش تصریح کرد: مراحل اولیه درمانم را پشت سر گذاشته ام چون مصدومیتم از ناحیه کمر است پزشکان گفته اند که درمانم باید کامل انجام شود تا وقتی که به تیم برگشتم با مشکل مواجه نشوم.

دقیقی گفت: برای حضور مجدد در لیگ و بازی ها باید به آمادگی مطلوب برسم و احتمالاً در هفته هفتم يا هشتم تیم را همراهی خواهم کرد و اگر شرایط پیش بیاید دوست دارم تیم را زودتر همراهی کنم.

وی در مورد شرایط تیم تراکتور افزود: خدا رو شکر که تیم ما تا این جای لیگ نتایج خوبی گرفته و امیدوارم این نتیجه گیری ادامه داشته باشد.

دقیقی در پایان در مورد بازی تیمش مقابل مس کرمان افزود: ما در این بازی از حمایت هواداران برخوردار بودیم و فکر می کنم به راحتی پیروزی در این بازی به دست آوردیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار