جمشید مشایخی گفت: حضور فیلم‌های دلنشین و جذاب به رونق جشنواره می‌افزاید و باعث استقبال کودکان از فیلم‌های جشنواره می‌شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان اصفهان، جمشید مشایخی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون  درباره ویژگی‌های این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد: کودکان در هر جامعه‌ای مایه پویایی، سرزندگی، تحرک و انگیزه هستند و داشتن خوراک فرهنگی برای این قشر از جامعه یک نیازاساسی و مهم است. 

او ادامه داد: جشنواره کودک که یک جشنواره باقدمت سینمایی است، در هر دوره‌اش ویژگی‌های خاصی داشته است و پررونق برگزار شده است.

مشایخی با تاکید بر این مسئله که بازگشت مجدد جشنواره کودک به محل اصلیش در شهر اصفهان یک کار درست بوده است، تصریح کرد : با درایت مسئولین جشنواره کودک بعد از چند دوره غیبت شهر اصفهان دوباره میزبان این رخداد فرهنگی پر بار شد و با مدیریت خوب و حضور گسترده کودکان اصفهانی، همگان با انگیزه در این جشنواره شرکت کردند و در طول برگزاری جشنواره تا پاسی از نیمه شب محل برگزاری جشنواره و سینماهای نمایش دهنده مملو از علاقمندان بود که در این دوره نیز می‌توان منتظر تکرار این صحنه‌ها بود.

بازیگر که تجربه بازی در فیلم کودکانه «راز چشمه سرخ» (برنده پروانه زرین دوره هشتم جشنواره کودک) را در کارنامه دارد، با اشاره به افزایش تولیدات برای حضور در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: مسئولان جشنواره باید بعد از خاتمه برگزاری هر دوره با تشکیل کار گروههای کارشناسی نسبت به طراحی خط مشی برگزاری جشنواره در دوره‌های بعدی اقدام و سرمایه و امکانات لازم را بر تولید فیلم‌های کودک جذاب و زیبا فراهم کنند. حضور فیلم‌های دلنشین و جذاب به رونق جشنواره می‌افزاید و باعث استقبال کودکان از فیلم‌های جشنواره می‌شود. 

بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.