پرفورمنس "صفحه 12"، که یک کار گروهی به کارگردانی سجاد میرسعید و علی میرزایی است، از امروز شنبه، 26 مردادماه، در شهر کتاب ابن سینا اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران تئاتر، در این  پرفرمنس، حوادث روزانه منتشر شده در روزنامه از دیدگاه راویان مختلف که هر کدام به نحوی به واقعه مرتبط می شوند، روایت می شود. داستان ها به دلیل مبتنی بودن بر حوادث روزانه، هر روز تغییر می کنند، لذا قصه سازی و شخصیت پردازی در کوتاه ترین زمان ممکن و انتقال مطالب به بازیگران و آماده سازی ایشان درست ساعاتی پیش از اجرا انجام می پذیرد.

این پرفرمنس به دلیل شیوه اجرایی و آماده سازی آن، اولین تجربه نمایشی از نوع خود در ایران است و از این رو می تواند به نوعی جنبه پژوهشی و تجربی نیز داشته باشد که به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن داستان ها و زمان کوتاه، نیاز به آمادگی بالای تمامی گروه ها اعم از نویسندگان، کارگردانان و بازیگران دارد.
این پرفرمنس، که مسعود فرجی و دنیز خاطری سرپرستی نویسندگان آن را برعهده دارند، با حضور 15 بازیگر از شنبه، 26 مردادماه، در شهر کتاب ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، جنب فرهنگسرای ابن سینا به مدت یک هفته از ساعت 18 تا 21 اجرا می شود.

گفتني است؛ علاقه مندان برای رزرو بلیت این پرفورمنس می توانند با شماره 09329351080 تماس بگیرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار