داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت لوح های فشرده و رایت آن ها به صورت های مختلف همیشه یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه دارند. Magic Burning Studio نرم افزاری که در عین سبکی، قابلیت های خوبی داشته و می تواند اکثر خواسته های یک کاربر معمولی را برآورده کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Magic Burning Studio نام نرم افزاری بسیار کامل است که در عین حال که حجم مناسبی دارد از قابلیت های مهمی هم بهره می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا به شکل های مختلف یک لوح فشرده را رایت کند، رایت به صورت فیلم به شکلی که بر روی انواع پلیرها قابل اجرا باشد با قابلیت پشتیبانی از انواع لوح های فشرده، توانایی رایت به صورت داده ای و انواع مدل های کپی اطلاعات بخش هایی از امکانات این ابزار را تشکیل می دهد.



شاید به اعتقاد بسیاری کاربران Magic Burning Studio به نظر ساده برسد اما تمامی قابلیت های لازم برای برآورده سازی خواسته های یک کاربر را در سطح بالا دارا بوده و می تواند در یک محیط کاربری کاملا جذاب به پاسخ گویی خواسته ها بپردازد. دسترسی آسان به امکانات نرم افزار یکی از عواملی است که باعث خواهد شد علاوه بر افزایش سرعت عملکرد کار با این نرم افزار هم فوق العاده آسان شود.





حجم فایل: 50.8
مگابایت
نسخه 12.3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار