کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال سپاهان تنها تیمی است که با کمترین کادر فنی وارد لیگ سیزدهم شده است که ضعف این تیم از این جا نشات می گیرد.

چرخابی، کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دلایل ضعف سپاهان به خصوص در لیگ سیزدهم این است که با کمترین کادر فنی وارد لیگ شده است و از یک تیم حرفه ای بعید است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان اکنون مملو از مشکلاتی است که اگر برطرف نشود باعث شکستن در لیگ خواهد شد.

 وی تصریح کرد: تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب کرد تا ضعف هایی که درفضل گذشته داشت برطرف کند.

کرانچار نیز دست از سيستم 2-4-4 بر نمی دارد و تمام تیم ها دست این مربی را خوانده اند.

چرخابی تاکید کرد: نوید کیا نیز که یکی از بازیکنان خوب سپاهان است که به دلیل مصدومیت معلوم نیست در هفته های بعد هم بازی کند، کرانچار به دلیل مصدومیت نوید کیا از جباری استفاده کرد اما کرانچار از این بازیکن بازی خوبی نديد. بولکو و ابراهیمی نیز سیستم 4-4-2 را از حالت لوزی در آورند و در بازی با ملوان تغییر مکان می دادند و این نشان دهنده ی این است تیم سپاهان هنوز نتوانسته آن ترکیبی که ایده آل این تیم است به دست بیاورد.

 کارشناس فوتبال  ادامه داد:  تیم سپاهان یعقوب کریمی را که یکی از  بهترین بازیکنان است را جذب کرده اما فکر می کنم کرانچار این بازیکن را نادیده می گیرد و یا هنوز نتوانسته جایی برای بازی کریمی در تیمش پیدا کند، اما افشین هم هنوز مثل یک بازیکن 100 درصد فیکس در سپاهان بازی نمی کند.

چرخابی خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم فوتبال سپاهان بازی خوبی در  هفته های بعد از خود ارائه دهد و بتواند یکی از مدعیان  قهرمانی در فصل سیزدهم باشد، کرانچار هم باید از بازیکنان در موقعیت مناسب تری استفاده کند و در تعویض ها توجه بیشتری باشد./آق
برچسب ها: چرخابی ، کرانچار ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار