رئیس سازمان امداد و نجات از نجات 2 جوان شناگر در رودخانه زاینده رود خبر داد.

محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق افزود: در پی تماس تلفنی مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چادگان با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان مبنی بر گرفتار شدن دو جوان در آبهای خروشان زاینده رود بعد از خروجی سد ، بلافاصله تیم امداد ونجات در آب و سیلاب هلال احمر چادگان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود : تیم اعزامی به استعداد 5 نجاتگر ، یک پزشک و پرسنل هلال احمر چادگان به همراه تجهیزات کامل نجات در آبهای خروشان و سیلاب ، یک دستگاه خودروی پیکاپ و یک دستگاه آمبولانس سریعا در محل اعلام شده که در 30 کیلومتری شهرستان چادگان قرار داشت حاضر شدند.

وی گفت : پس از تلاش طاقت فرسای 4 ساعته تیم امدادونجات با بستن کارگاه تخصصی دو جوان 22 ساله گرفتار شده در رودخانه خروشان ساعت 22 به سلامت از رودخانه خارج شدند.

مظفر افزود  : پس از خروج افراد از رودخانه سریعا اقدامات اولیه درمانی برروی حادثه دیدگان انجام گردید و بلافاصله توسط آمبولانس جمعیت به مرکز درمانی 17 شهریور چادگان جهت انجام اقدامات ثانویه منتقل شدند.

به گفته رئيس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر علت حادثه را عدم توجه به علائم هشدار دهنده و رعایت نکردن نکات ایمنی لازم دانست .



برچسب ها: مظفر ، شناگر ، زاینده رود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار