رئيس هيئت مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران اظهار اميدواري کرد که با حمايت از توليد و کار از سرمايه ايراني در دولت يازدهم روزي فرا رسد که پرداخت يارانه‌ها کاملا از محل توليد ملي تامين شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ عبدالمهدي اجلالي رئيس هيئت مديره صنعت و معدن و تجارت ايران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به تغيير دولت و ارائه رويکردهاي که مي‌تواند در دولت يازدهم مدنظر قرار گيرد اميدواريم جهت‌گيري کابينه دکتر حسن روحاني کاملا به سمت حمايت از توليد ملي باشد.

وي افزود: دولت يازدهم دولتي است که با بالا بردن تابلوي تدبير و اميد مي‌تواند فضاي کسب و کار و اقتصادي جامعه را به سمت اهداف کلان برنامه‌ي توسعه سوق دهد.

وي با اشاره به فرهنگسازي جهت اهميت دادن به توليد اظهار داشت: چند سالي بود که از توليد ملي غافل شديم و اين توليد ملي جاي خود را به تجارت و دلالي و واردات داد.

وي افزود: البته امروز به جايي رسيديم که با توجه به اهميت و قداست توليد ملي در حال برداشتن گام هاي بلندي به سمت خودکفايي اقتصادي هستيم.

وي با اشاره به تحريم‌هاي اشاره شده از برخي کشورها عليه ايران گفت: مي‌توانيم با فرهنگ‌سازي و نهادينه‌کردن فرهنگ توليد ملي تحريم‌ها را به يک فرصت براي پيشرفت ملي تبديل کنيم.

اجلالي همچنين به عدم پرداخت يارانه از سوي دولت به واحدهاي صنعتي و اقتصادي اشاره کرد و گفت: اميدواريم در دولت يازدهم با اجرايي شدن پرداخت يارانه به واحدهاي توليدي و صنعتي زمينه نوسازي بازسازي و سرمايه ‌در گردش بنگاه‌هاي اقتصادي را بيش از پيش را فراهم کنيم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: پرداخت ، یارانه ، تولید ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار