دیوارهای معابر خیابان های میرداماد ، پاسداران و اختیاریه از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه 3 با استفاده از روش" باتیس" نماسازی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اعلام این مطلب گفت : این طرح به منظور زیبایی منظر عمومی بدنه و دیواره های معابر این منطقه که براثر عوامل محیطی  فرسوده شده بود و با استفاده از تکنیک " باتیس " و در مساحت 5200 متر مربع اجرا شده است .
 
وی افزود: تکنیک باتیس استفاده از نوعی پوشش پلیمری برای نقاشی دیواری است و از مزایای استفاده از این روش دوام  و انعطاف پذیری بالا، قابل شست وشو بودن با آب، نبود بو ومواد آلاینده زیست محیطی و  صرف هزینه کمتر برای اجرای آن است.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 3 اجرای طرح کاشی شکسته در دیوار معابر و پل ها ، نقاشی دیواری معابر شهری ،نصب کامپوزیت بر دیوار بزرگراه ها ، نورپردازی دائمی میادین و معابرو نصب چراغ باتومی بر روی بدنه پل ها و تقاطع های همسطح را از دیگر اقدامات شاخص اداره زیباسازی منطقه 3 طی یکسال اخیر ذکر کرد.
 
وی ادامه داد: آرام سازی محیط شهری ،آذین بندی معابر ،نظارت بر تابلوهای منصوبه اصناف ، حذف موانع فیزیکی بصری و تبلیغات فرهنگی محیطی از مهمترین وظایف اداره زیباسازی در سطح منطقه است .
برچسب ها: روش ، نوین ، بهسازی ، نما ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار