مراسم رونمایی از جلد اول مجموعه مقالات همایش "بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات" چهارشنبه 30 مرداد در خانه ی هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری هنرمندان، مراسم رونمایی از نخستین جلد کتاب مجموعه مقالات همایش «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات» با حضور مولفان و سخنرانی چون دکتر «مهدی حجت»، مهندس «سیدمحمد بهشتی»، دکتر«جمال کامیاب»، دکتر «امیرمسعود شهرام نیا»، دکتر «پیروز حناچی»، دکتر «ابوالحسن ریاضی»، «افسانه کامران»، «منیژه کنگرانی» و «سجاد محمد یارزاده» برگزار خواهد شد.

سمینار «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات» در تیر ماه 1391 با همکاری خانه هنرمندان ایران و سازمان زیباسازی شهر تهران در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این همایش مقالات متعددی درباره جنبه های مختلف بازنمایی فضاهای شهری ارائه شد که مجموعه مقالات این سمینار خردادماه سال جاری به همت خانه هنرمندان ایران و سازمان زیباسازی و موسسه نشرشهر به چاپ رسید.
 
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند چهارشنبه 30 مرداد از ساعت 18 به تالار استاد امیرخانی خانه ی هنرمندان ایران مراجعه کنند./ص
برچسب ها: رونمایی ، مراسم ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.