مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: مسئولین در همه پست‌ها و سمت‌هایی که هدایت امور رابر عهده دارند باید انتقاد پذیر باشند تا در نهایت بتوانیم در مسیر برقراری امنیت در جامعه به هدف مشترکی که تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: مسئولین در همه پست‌ها و سمت‌هایی که هدایت امور رابر عهده دارند باید انتقاد پذیر باشند تا در نهایت بتوانیم در مسیر برقراری امنیت در جامعه به هدف مشترکی که تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است دست پیدا کنیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: سالها برای استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تلاش‌های مستمری صورت گرفته است چون نیاز وجود تشکیلات انتظامی با ساختاری مستقل کاملا احساس می‌شدو در این رابطه نیز استقرار معاونت‌های مختلف ناجا کار سنگینی بود که به یاری خدا این مهم صورت گرفت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در خاتمه اظهار داشت: برخی از مسئولین در جهت تامین نیازهای این نیرو کار مناسبی در ورامین انجام نداده‌اند مسئولین استان تهران باید حساسیت این منطقه را بیشتر درک کنندو در مورد تجهیز این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند./ز

برچسب ها: انتقاد ، مسئولین ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.