رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي از دستگيري فردي که در فضاي مجازي اقدام به انتشار تصاوير مبتذل از خود و خانواده اش کرده بود ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرهنگ حسيني گفت : در راستاي مقابله با جرائم عليه اخلاق و عفت عمومي ، ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات حين پايش فضاي مجازي به صفحه اي برخورد کردند که در آن فردي به هويت معلوم اقدام به گذاشتن تصاوير مستهجن از خود و خانواده اش و دانلود رايگان آن ها کرده بود که بلافاصله دستگيري متهم در دستور ماموران اين پليس قرار گرفت .
سرهنگ حسيني افزود : با توجه به اين که اين اقدام باعث ترويج بي بند و باري و فساد درجامعه و فضاي مجازي مي شد ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات با انجام يک سري اقدامات سايبري و فني ، متهمه را شناسايي و به اين پليس احضار کردند .
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي ادامه داد : متهمه ضمن قبول اقدامات سوء خود و بار گذاري تصاوير مستهجن در فضاي مجازي ابراز پشيماني کرده و دليل آن را خودنمايي و تاثير فضاي مجازي عنوان کرد .
وي در خاتمه اذعان کرد : متهمه به علت رواج بي بند و باري در جامعه با تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا داده شد .

برچسب ها: فتا ، متهم ، خانواده ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار