مدير عامل شركت مترو گفت: اعتبار فعلی مترو برای این حجم کار در مترو کفاف نمی‌دهد در سال‌های اخیر اعتباری به مترو واگذار نشده وتنها از طریق فاینانس کار را به خوبی پیش برده‌ایم .

هابيل درويش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: براي ساخت مترو  تنها از طریق فاینانس کار را به خوبی پیش برده‌ایم  
به‌طوری که کار تونل و ایستگاه‌ها در خط۳ حدود ۹۵درصد به اتمام رسیده است و به‌زودی بخش جنوبی آن به بهره‌برداری می‌رسد.  
وی با اعلام اینکه ۹ایستگاه از جنوب به شمال خط۳ کامل شده است، اظهار کرد: پس از انجام تست سرد و گرم مترو، بخشی از خط۳ به زودی به  بهره‌برداری مي رسد  
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه عملیات ساخت بخش جنوبی خط۳ مترو به پایان رسیده، گفت: ساخت ۲۰کیلومتر از بخش جنوبی خط۳ به‌همراه بخش میانی به پایان رسیده و به‌زودی تست این بخش انجام خواهد شد. ضمن اینکه پله برقی‌های مورد نیاز برای خط۳ خریداری شده و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.  
وی ادامه داد: ساخت خط۳ مترو به‌عنوان بلندترین خط متروی خاورمیانه است كه بخش جنوبی ان به‌همراه بخش میانی در حدود ۲۰کیلومتر خواهد بود و از بزرگراه آزادگان تا چهارراه ولیعصر بخش جنوبی و از چهارراه ولیعصر تا ایستگاه شهید بهشتی بخش میانی این خط خواهد بود.  
 
وی درباره پله برقی‌های خط۳ عنوان کرد: خطوط متروی تهران به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که تمام امکانات و تجهیزات برای آن تعبیه شده است، اما اگر در نصب و راه‌اندازی امکاناتی نظیر پله برقی وقفه‌ای ایجاد شود به سبب نوسانات ارزی و عدم‌تخفیف اعتبارات لازم است. با وجود این به همت شهرداری تهران ۱۱۹پله برقی خریداری شده و پیش از این نیز ۵۴پله برقی توسط شرکت مترو خریداری شده که ۲۴دستگاه آن در حال نصب و ۳۰دستگاه در حال حملبه تهران است./ف
برچسب ها: ساخت ، متر ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار