رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای سربیشه گفت: در حال حاضر 103 کارآموز برای آموزش در کلاس‌های مراکز فنی و حرفه‌ای سیار شهری این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی عباسی اظهار داشت: در شهرستان سربیشه هشت مرکز فنی و حرفه‌ای آزاد فعال وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مراکز به کارآموزان داده می‌شود، اذعان داشت: تعداد 114 کارآموز در کارگاه‌های آزاد فنی‌ و حرفه‌ای شرکت دارند.

آموزش 25 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای سربیشه

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای سربیشه تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون در مراکز ثابت فنی ‌و حرفه‌ای 25 هزار و 496 نفر ساعت آموزش دریافت کرده‌اند.

عباسی ادامه داد: در این مراکز 39 کارآموز برای آموزش شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در روستاهای سربیشه مراکز فنی و حرفه‌ای برای استفاده افراد از این مراکز وجود دارد، متذکر شد: تعداد 138 نفر در دوره‌های آموزشی مراکز فنی‌ و حرفه‌ای روستایی شرکت کردند.

آموزش 27 هزار نفر ساعت در مراکز فنی و حرفه‌ای سیار شهری

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای سربیشه افزود: در مراکز فنی ‌و حرفه‌ای روستایی سربیشه به 38 هزار و 22 نفر ساعت آموزش داده شده است.

عباسی با بیان اینکه 27 هزار و 389 نفر ساعت از آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای سیار شهری استفاده کرده‌اند، اذعان داشت: در این بخش 103 نفر شرکت داشته و آموزش دیدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.