معاون سازمان توسعه تجارت از ساماندهي كنفرانس‌ها، همايش‌ها و سمينارهاي مرتبط با حوزه برند در سطح كشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، «كيومرث فتح‌الله كرمانشاهي» افزود: طبق مصوبه نمايندگان ويژه رئيس جمهور در كارگروه كنترل بازار و بخشنامه وزير سابق بازرگاني، سياستگذاري، برنامه ريزي، ساماندهي و نظارت بر مباحث مرتبط با حوزه برند به كميسيون تخصصي نام و نشان تجاري در سازمان توسعه تجارت محول شده است.

وي  ادامه داد: بر اين اساس اخذ مجوز از كميسيون يادشده براي برگزاري هرگونه كنفرانس، همايش و سمينار در حوزه برند الزامي است.

وي سمينارهاي آموزشي در ارتباط با مباحث برند را كه با هماهنگي اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع و معادن و يا اتاق‌هاي تعاون كشور و بصورت رايگان برگزار مي‌شود را از اين امر مستثني دانست و اخذ مجوز از سوي كميسيون تخصصي نشان تجاري را براي اينگونه سمينارها الزامي ندانست.

وي در پايان از آغاز فرآيند بررسي و تبيين شاخص‌هاي ارزيابي برند در كميسيون تخصصي نشان تجاري خبر داد و گفت: به محض حصول نتيجه، شاخص‌هاي ارزيابي برند اطلاع‌رساني مي‌گردد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار