مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از افزایش دو برابری حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم پورحکیمی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان و نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم و جامعه هدف همتی بسیار زیاد داشته و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: شهرستان کنگان به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و تاکنون اقدامات ارزشمندی برای تامین نیروی انسانی و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی انجام داده‌ایم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از افزایش دو برابری حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان خبر داد.

پورحکیمی بیان داشت: از این به بعد حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان نسبت به بوشهر 2 برابر و پزشکان عمومی یک و نیم برابر خواهد شد.

وی با اشاره به حجم مراجعات به پلی‌کلینیک بوعلی کنگان یادآور شد: ماهانه بیش از 10 هزار بیمار به این پلی‌کلینیک مراجعه می‌کنند و خدمات لازم را دریافت می‌دارند.

مدیر درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر متذکر شد: به تازگی یک نفر پزشک عمومی به این پلی‌کلینیک تخصصی اضافه شده است و آمادگی داریم نسبت به جذب متخصص برای این مجموعه نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

پورحکیمی افزود: مردم این منطقه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و در حد توان و ظرفیت موجود برای این مهم تلاش و فعالیت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم در راستای بهبود خدمات درمانی و بهداشتی همکاری و همراهی کنند.
برچسب ها: پزشکان ، بوعلی ، بوشهر ، کنگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.