مردي که به دليل استفاده بيش از حد مشروبات الکلي همسر و فرزند 8 ساله خود با چاقو تکه تکه کرد، پس از دو فقره قتل هولناک ديگر توسط پليس دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس ونسافام، مادر نوزاد 15 روزه هنگام خروج از یک فروشگاه عرضه مواد غذایی در شهرستان فرفکس در ایالت ویرجینیا در آمریکا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در نهایت با ضربات چاقو از پای آمد.

خولیومیگل بلانکو بعد از سرقت سه بطری مشروبات الکلی از همان فروشگاه اقدام به این جنایت نمود.

وی پس از دستگیری در جلسه بازپرسی به پلیس گفت زن جوان به قصد تعقیب وی از فروشگاه خارج شده بود همچنین در جلسه بعدی بازجویی، وی به سه فقره قتل دیگر که در 27 ژوئن سال 2010 و در 20 آوریل 2012 اتفاق افتاده بود، اعتراف کرد.

وی که اکنون 38 سال سن دارد سه سال پیش به علت سوء مصرف مشروبات الکلی همسر و فرزند 8 ساله خود را خود را بعد از خفه کردن با چاقو تکه تکه کرد و آنان را در زیرزمین منزل مسکونی اش در فرفکس دفن کرد پلیس پس از نبش قبر در زیرزمین منزل بلانکو جسد متلاشی شده زن را به همراه یک کودک کشف کرد.

این قتل در 27 ژوئن سال 2010 در حالی که بلانکو به شدت مشروبات الکلی مصرف می کرد و در شرایطی که قادر به خرید آن نبود او را فروشگاه های عرضه این محصولات سرقت می نمود.

وی جنايت سوم زماني انجام داد که يک دختر جوان 20 ساله قصد پارک خودرويش را در پارکينگ داشت، که ناگهان با چاقو به سمت وي حمله ور شد و بعد از باز کردن درب خودرو با چندین ضربه چاقو به گلو و پهلوی راست راس ماروم 20 ساله را از پای درآورد و سرش را کاملا از بدن جدا کرد و کیف پول و جواهرات وی را به سرقت برد.

پلیس پس از حضور در صحنه جرم فقط آثار انگیشتان وی را بر روی درب خودرو به عنوان سرنخ در دست داشت.

پس از تطبیق کلاسه آثار انگشت قتل راش ماروم توسط وی ثابت گردید.

به گفته بلانکو نیاز وی به مصرف مواد مخدر تا حدی بود که او قادر به فکر کردن نبوده و برای رسیدن به پول هر کاری را انجام می داده است.

وی آخرین جنایت خود را قبل از دستگیر شدن در عصر روز گذشته انجام داد در شرایطی که نوزاد 15 روزه را برای همیشه از داشتن مادر محروم کرد.

همسر فام پس از انتشار این خبر در خبرگزاری ها روز گذشته فرزند خود را از اداره پلیس تحویل گرفت و پلیس و مقامات قضایی در گفتگوی خبری خود با شبکه های تلویزیونی خواستار اجرای عدالت برای قاتل بی رحم شد.

برچسب ها: مواد ، کشته ، مصرف کننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار