ملی پوش ژیمناستیک گفت: مسابقات جهانی بلژیک نتیجه و تاثیر حضور یک ساله گنادی کوتلنیکف، سر مربی اوکراینی تیم ملی، را مشخص می کند.

هادی خناری نژاد ، ملی پوش ژیمناستیک ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک سال است که از حضور سر مربی جدید تیم ملی در ایران می گذرد ولی باید بگویم در طول این مدت مسابقه خاصی را تجربه نکرده ایم و در مسابقات آسیایی چین هم با وجود ناداوری عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: این نخستین بار نیست که با یک مربی خارجی در مسابقات جهانی شرکت می کنیم، در مسابقات جهانی هلند نیز با یک مربی هلندی در رقابت ها حاضر شدیم ومن به دلیل آسیب دیدگی عملکرد مطلوبی نداشتم ، از طرفی مربی هلندی به صورت تمام وقت در ایران حضور نداشت، همین امر باعث می شود که نتوانستیم از تمام پتانسیل یک مربی بهره ببریم.

خناری نژاد یاد آور شد:  اردوی آماده سازی تبریز تا 1 شهریور ادامه دارد و بعد از آن ملی پوشان از 3 شهریور ماه در سمنان اردو می زنند.

ملی پوش ژیمناستیک تصریح کرد: متاسفانه در دومین روز تمرینات با آسیب دیدگی از ناحیه کتف مواجه شدم ولی هم چنان به فینالیست شدن در این رقابت ها امیدوار هستم و چنانچه این مهم رقم بخورد برای نخستین بار به فینال رقابت های جهانی رسیده ایم./آق
برچسب ها: اوکراین ، تجربه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار