مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰ پروژه این شرکت در هفته دولت امسال در سطح استان خبر داد و گفت: ساکنان ۴۸ روستای جدید در هفته دولت امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مهدوی گفت: 160 پروژه گازرسانی شامل 66 پروژه افتتاح و 94 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی مجموع سرمایه گذاری انجام شده برای مجموع این پروژه ها را 475 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود:  پایان هفته دولت امسال شمار روستاهای برخوردار از گاز استان کردستان به 723 روستا افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه ساکنان 48 روستای جدید در هفته دولت امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، گفت: با افتتاح جریان گاز طبیعی در این روستاها، سه هزار و 831 خانوار از این نعمت برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه در هفته دولت همچنین عملیات گازرسانی به 93 روستای جدید آغاز می شود، اضافه کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا 279 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و در پایان شش هزار و 476 خانوار ساکن در آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مهدوی اضافه کرد:هم اکنون 402 خانوار شهری و 92 خانوار روستایی در استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و در مجموع هم اکنون 94 درصد جمعیت شهری و روستایی استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است./ز
برچسب ها: گازرسانی ، دولت ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.