فيلم تلويزيوني "روزهاي شيرين" توليد صدا و سيماي مركز خوزستان جمعه اول شهريور ماه ساعت 18 از شبكه شما پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ خلاصه داستان روايت اين فيلم از اين قرار است : شيرين و فرهاد هر دو پزشكند. آنها در آستانه طلاقند و لجبازيهايشان با هم باعث رنج فرزندشان آرين شده است. آقاجان عموي شيرين از تهران به اهواز نزد آنها آمده است، آقاجاني كه پدر خوانده شيرين هم هست كه پدر و مادرش را در حادثه اي از دست داده است. شيرين و فرهاد تصميم مي گيرند در حضور آقاجان كه با ازدواج آن ها مخالف بوده است ، اختلافشان را به نوعي مخفي كرده و رفتار محترمانه اي با يكديگر داشته باشند. در اين ميان آقاجان اعلام مي كند كه دچار تومور مغزي شده است و بيشتر از دو ماه فرصت زندگي ندارد. فيلم تلويزيوني «روزهاي شيرين» به تهيه كنندگي پروين بهارميري توسط سعيد نياكان كارگرداني شده است.
 
اين تله فيلم راه‌هاي جلوگيري از طلاق و آسيب ديدن بنيان خانواده از اين معضل را به تصوير مي‌كشد.
 
"روزهاي شيرين" توسط علي‌رضا رجايي‌مقدم در اهواز جلوي دوربين رفته. اين فيلم تلويزيوني در 90 دقيقه و با مضمون طنز و اجتماعي در سال 90 و 91 تهيه و توليد شده است.
 
منوچهر آذر، سعيده عرب، رامسين كبريتي، بهاره ارجمند و آرين نياكان در اين تله فيلم ايفاي نقش مي‌كنند. حميد باقري‌نيكو (نويسنده)، پروين بهاميري (تهيه‌كننده)، علي‌رضا شيرالي (صدابردار) و علي‌رضا قومي (گريم) از عوامل تله فيلم "روزهاي شيرين" هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار