ارسال 76 اثر به دبيرخانه سيزدهمين آيين بزرگداشت حاميان نسخ خطي اعلام شده و در مراسم بزرگداشت ادبيات داستاني انقلاب اسلامي از تحقير "گلابدره‌اي" توسط روشنفكران و نيروهاي انقلابي سخن به ميان آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در هفته گذشته، ارسال 76 اثر به دبيرخانه سيزدهمين آيين بزرگداشت حاميان نسخ خطي اعلام شده و در مراسم بزرگداشت ادبيات داستاني انقلاب اسلامي از تحقير "گلابدره‌اي" توسط روشنفكران و نيروهاي انقلابي سخن به ميان آمد.



در اين هفته "محمد زهرايي" ناشر پيشكسوت كشورمان به طور ناگهاني جان به جان آفرين تسليم كرد و در روي چهارشنبه 30 مرداد به خاك سپرده شد، دفتر ايام و قاصدك در ايجاد نوشت‌افزارهايي با نماد ايراني تلاش كردند.

حق نشر كتاب‌هاي "امين ترين دوست"، "كلوچه‌هاي خدا"، "قصه مارمولك سبز كوچولو"، "خداحافظ راكون پير" نوشته "كلرژ" و "برت" توسط كانون به يك ناشر تركيه‌اي واگذار شد.

طرح پنجره‌اي رو به كتاب توسط نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور اجرا و فراخوان دومين دوره جشنواره داستان كوتاه اعلام شد در همين هفته نشست شوراي سياست‌گذاري جشنواره چاپ و رؤساي اتحاديه‌هاي استاني تشكيل شد.

برگزاري جشنواره بين‌المللي دوباره شعر غدير با همكاري حوزه هنري به مناسبت ماه ذي الحجه و شرايط حضور در مسابقات چاپي اعلام شد از نشست تخصصي گاهنامه نگاري در قرن معاصر در سازمان استاد و كتابخانه ملي سخن به ميان آمد.


همچنين؛‌ فراخوان بيست و دومين نمايشگاه كتاب سال دانشگاهي اعلام و شبي با "قيصر امين پور" در شب‌هاي ايرانشهر برگزار شد.


مطالبه 5 ميليون دلاري ناشران بين‌المللي نمايشگاه كتاب هنوز پرداخت نشده و تورم 300 درصدي در بخش صحافان از دولت دهم بر جاي مانده سات و خبر وجود باندهايي در توزيع كتاب منتشر شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.