بهروان گفت: ما با باشگاه راه آهن رایزنی هایی انجام دادیم اما این تیم موافق با تغییر زمان بازی نبود به همین خاطر تغییر زمان بازی استقلال با راه آهن منتفی شد، بازی این دو تیم در زمان مقرر انجام می شود.

غلامرضا بهروان رئیس مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس جلسه هماهنگی و کنفرانس خبری بین سرمربیان دو تیم امروز برگزار می شود.

بهروان درباره اعتراض تیم پرسپولیس نسبت به ورزشگاه تختی بیان کرد: اصرار مسئولان سازمان لیگ بر انجام این بازی در ورزشگاه تختی به خاطر این بود که قانون حق میزبانی را برای تیم های نفت تهران، راه آهن شهر ری و سایپای کرج پیش بینی کرده است.

بهروان در ادامه اظهار داشت: ورزشگاه های دیگر هم نسبت به ورزشگاه تختی استانداردشان بالاتر نیست به هر حال ورزشگاه تختی صددرصد بدون ایراد نیست اما استانداردهای لازم را دارد.

وی تصریح کرد: اگر سرخابی ها هم یک ورزشگاه دیگر به جز آزادی معرفی کنند، ما هم بعد از بررسی لازم اجازه بازی در آن ورزشگاه را می دهیم.

وی درباره گلایه بازیکنان پرسپولیس به نور و چمن ورزشگاه تختی تهران گفت: چمن ورزشگاه ایرادی ندارد اما در مورد نور ورزشگاه دستور به بازسازی داریم، به هر حال برخی از مسابقات در ماه مبارک رمضان در این ورزشگاه در شب برگزار می شد و این نشان می دهد که این ورزشگاه استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال ورزشگاه تختی تهران دارای شرایط لازم است اما کافی نیست./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار