دبيرکل حزب وحدت و همکاري گفت: فراهم شدن زمينه براي آسيب‌شناسي احزاب مطلوب بوده و باید به موانع رشد و موارد تقویت‌کننده احزاب توجه شود و از فعالال حوزه احزاب براي ريشه‌يابي و ارائه راه‌کارهاي عملي در مناظره‌ها دعوت به عمل آيد.

"محمدرضا راه‌چمنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با مناظره تلویزیونی با محوريت تحزب در ساختار سیاسی ایران  اظهار داشت: کلیت مناظره مبنی بر اینکه زمينه‌اي برای آسیب‌شناسی احزاب و توجه به  چرايي عدم‌جايگاه  آن در ايران فراهم شده، مطلوب است.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی اظهار داشت: بها‌دادن به احزاب یکی از مسائلی است که در راستای ارتقای جایگاه عملي حزب  ضرورت دارد لذا برای پرداختن به این موضوع باید از فعالان این عرصه دعوت به عمل آید.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مباحث خوبی در مناظره مطرح شد اما تداخل برخی موضوعات مانند گفتمان اعتدال‌گرایی که خود موضوعی مجزا برای بحث و بررسی است، سبب به نتیجه نرسیدن موضوعات مطرح‌شده در این مناظره شد.

راه چمنی تصریح کرد: برای بحث و بررسی مشکلات احزاب بهتر‌است تا از دبیران کل، سخنگویان و شورای مرکزی در مناظره‌ها استفاده شود لذا افرادي که در مباحث نظري به بحث مي‌نشينند چندان با چالش‌ها و موارد عملي در گير نبوده‌اند.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه مناظره‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم مشکلات احزاب را در ایران متوجه شوند، خاطرنشان کرد: باید به موانع رشد و موارد تقویت‌کننده احزاب توجه شده و از فعالال حوزه احزاب براي ريشه‌يابي و  ارائه راه‌کارهاي عملي 
در مناظره‌ها دعوت به عمل آيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه چمنی ، احزاب ، مناظره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار