دبير کل حزب وحدت و همکاري از تصمصم اعتدالگرايان براي تشيکل جبهه اعتدالي خبر داد و گفت: با تعدادي از احزاب و گروه‌هاي اعتدالگرا که در انتخابات از "حجت‌الاسلام دکتر روحاني" حمايت کردند جلسه‌ مقدماتي برگزار شد تا بتوانيم "جبهه‌ اعتدالگرا" از احزاب اعتدالگرا با سلايق گوناگون را راه اندازي کنيم.

"محمدرضا راه‌چمني" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ باشگاه ‌خبرنگاران، در تشريح فعاليت حزب وحدت و همکاري اظهار داشت: حزب وحدت و همکاري ملي در حال سازماندهي شاخه‌هاي صنفي تخصصي و گسترش دفاتر خود در شهرستان‌ها است.

دبيرکل حزب وحدت و همکاري با بيان اينکه به دنبال گسترش فرهنگ اعتدالگرايي در کشور هستيم، تصريح کرد: با توجه به اينکه از سال‌هاي گذشته خواستار روند اعتدالي در کشور بوديم و همچنين حجت‌الاسلام دکتر روحاني در انتخابات نيز اين جريان را مطرح کردند اکنون نيز در پي رواج فرهنگ اعتدالگرايي در جامعه   هستيم  به گونه‌اي که دولت‌هاي بعدي نيز اين مشي را دنبال کرده و محقق کنند.

وي گفت: حزب وحدت و همکاري به عنوان يک حزب مدافع گفتمان اعتدال به دنبال حاکميت جريان اعتدالي در کشور است که از جمله برنامه‌هايش تقويت دولت تدبير و اميد دکتر روحاني است.

راه چمني از تصمصم اعتدالگرايان براي تشيکل جبهه اعتدالي خبر داد و گفت: با تعدادي از احزاب و گروه‌هاي اعتدالگرا که در انتخابات از آقاي روحاني حمايت کردند جلسه‌ مقدماتي برگزار شد تا بتوانيم "جبهه‌ اعتدالگرا"  از احزاب اعتدالگرا با سلايق گوناگون را راه اندازي کنيم.

وي با بيان اينکه هدف از اين جبهه حمايت از جريان اعتدالي در کشور و حمايت از برنامه‌هاي رئيس جمهور منتخب است، اظهار داشت: اولين جلسه با حضور تعدادي از احزاب اعتدالگرا از جمله حزب وحدت‌و همکاري،حزب اعتدال و توسعه و غيره ..در دفتر دکتر نوبخت دبيرکل حزب اعتدال و توسعه برگزار شد که جلسات ديگر آن در هفته‌هاي آتي شکل خواهد گرفت.

دبيرکل حزب وحدت و همکاري خاطر نشان کرد: ضمن حمايت از برنامه‌هاي رييس جمهور منتخب، در نظر داريم منشور اعتدالگرايي در جهت  نهادينه کردن و تحقق  مشي اعتدال‌گرايي تدوين کنيم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: شهرستان ، چمنی ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار