نمایش «مترسگ»، به کارگردانی محمدحسن معجونی شنبه، 2 شهریورماه، اجرا نخواهد داشت و یکشنبه، 3 شهریورماه، آخرین اجرای خود را پشت‌سر خواهد گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر «لیو»، این نمایش، که قرار بود ۱۵ اجرا داشته باشد، به دلیل همزمانی اجرایش با جشنواره «مونولیو» ‌و حضور یک بازیگر مشترک در نخستین اجرای این جشنواره، که کاری از  گروه «لیو-سایه» است، شنبه، 2 شهریورماه، روی صحنه نخواهد رفت و با 14 اجرا به کار خود پایان خواهد داد.

علاقه مندان به تماشای «مترسگ» می‌توانند برای خرید بلیت به سایت  www.cinematicket.org  مراجعه کنند. همچنین گیشه‌ تالار سینما-تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  پاسخگوی تماشاگران این نمایش است.

در«مترسگ» محمد حسن معجونی علاوه بر کارگردانی، با همکاری ویشکا آسایش طراحی صحنه را انجام داده است و طراحی لباس ‌نیز بر عهده ویشکا آسایش بوده است. ساخت و اجرای موسیقی نمایش   «مترسگ» بر عهده‌  پویا پورامین،  سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی بر عهده داشته است.

نمایش «مترسگ» سال گذشته در نوزهمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به کسب ۵  جایزه شد. این جوایز عبارت اند از: جایزه نخست کارگردانی بخش تئاتر نوجوان برای محمدحسن معجونی، جایزه نخست بازیگری بخش تئاتر نوجوان برای هوتن شکیبا، همچنین جایزه‌‌‌‌ نخست بازیگری از نگاه داوران نوجوان برای هوتن شکیبا به خاطر بازی در نقش «هنک»، جایزه‌ نخست طراحی صحنه برای ویشکا آسایش و محمد حسن معجونی، جایزه‌ بهترین موسیقی برای پوریا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی.

این نمایش ساعت 19:30 در تالار سینما-تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالد اسلامبولی به صحنه  می‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار