معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی استان خراسان شمالی گفت: استفاده به جا و به کار گیری مناسب از استعدادها و ظرفیت های جوانان می تواند اثرات عمده ای را بر مسیر پیشرفت و ترقی کشورمان بگذارد.


محمد رمضانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سیل عظیم بی کاران و آمار بالای جوانان مصرف کننده به شکل همیشگی تبدیل شده است.
مشاهده ی سیل عظیم جوانان در خیابان ها و وجود ناهنجاری ها مثل اعتیاد گسترده، نرخ بالای خودکشی و خود سوزی، دعواها و زد و خورودهای خیابانی، بد اخلاقی و پرخاشگری ها به خوبی پرده از این واقعیت بر می دارد که عدم سیاست گذاری دقیق برای رسیدگی به مشکلات این قشر حساس و آسیب پذیر می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه آورد.
وی در ادامه افزود: این روزها، تجمع جوانانی که در دام اعتیاد گرفتار شده و در زیر معابر و پل های سطح شهر بدون هیچ پروایی در حال استعمال مواد مخدر دیده می شوند دل هر شهروند متعهدی را به درد می آورد.
وی در ادامه تصریح کرد: بدون شک اولویت اول در راستای حل معضلات کاهش نرخ بیکاری است رفع این مشکل، عزمی راسخ از سوی همه مسئولین دست اندر کار را می طلبد و همین باعث شده جوانان ما بهترین سال های عمر خود را بدون هیچ هدف و انگیزه خاصی در خیابان ها سپری کنند.
وی خاطر نشان کرد: بدون شک جوانها، در صورت بهره مندی از امکانات مناسب، می توانند در همه ی ابعاد پیشرو باشند و در زمینه علم و ادب و ورزش کشورمان بدرخشند./ف
برچسب ها: استعمال ، مخدر ، معضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار