سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان از اختصاص 15عدد سکه به مربیان تیم های مدال آور در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان راضی کننده ندانست و بیان کرد مربیان باعث رشد و پیشرفت ورزشکاران هستند.

محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص با همکاری انجمن جودو ناشنوایان درصدد ایجاد زمینه های مناسب جهت حضور سه ورزشکار جود کار ناشنوا در مسابقات جام حذفی کشور است.

وی ادامه داد: مسابقات جام حذفی کشور 28 شهریور برگزار می شود در صورت موافقت فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص برای آمادگی 3 جودوکار ناشنوا در مسابقات جام حذفی ارودویی چند روزه برپا می کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان افزود: جودوکارانی همچون سلحشور، کریمی که مسابقات مدال آور بوده اند به همراه سیدی که عملکرد مناسبی در مسابقات ار وی شاهد بودیم گزینه های حضور در مسابقات جام حذفی کشور هستند البته نفرات نهایی با مشورت کادر فنی تیم تعیین می شوند.

وي ادامه داد: برنامه های انجمن جودو ناشنوایان پس از مسابقات المپیک 2013 بلغارستان به مسائل آموزشی و ارتقا سطح فنی جودوکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات آسیایی 2015 تایوان معطوف شده است. هدف انجمن جودوی ناشنوایان از تدوین برنامه های تیم ملی جودو موفقیت و درخشش در مسابقات آسیایی است البته در برنامه های انجمن برگزاری مسابقات کشوری جودوی ناشنوا در صورت ایجاد شرایط مناسب است.

وی ادامه داد: تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان عملکرد مناسبی ارائه داده است از این رو مسئولان وزارت ورزش به مدال آوران جوایزی را اهدا کرده است.بر این اساس در برنز تیمی 15 سکه طلا کاتا دونفره 40 سکه و برنز انفرادی 15 سکه از دارندگان مدال تجلیل شده است.

منصوری افزود: مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای مربیان تیم های مدال آور با 15 عدد سکه طلا تقدیر کرده اند. این تعداد سکه برای مربیان که بازیکن سازی می کنند و تلاش فراوان برای درخشش و پیشرفت ورزشکاران در مسابقات انجام می دهند رضایت بخش و راضی کننده نیست و به عنوان مربی علاقه مند به تقدیر  تجلیل بیشتری بودند.

منصوری ادامه داد: تیم ملی جودو در مسابقات المپیک با حریفان پرقدرت و سرسختی مبارزه کرده است. تعداد مدال های نفرات اول تا سوم در تجلیل از ورزشکاران بدون توجه به سطوح مسابقات و رقابت ورزشکاران بوده است. جودوکاران ناشنوا برای کسب مدال برنز در مسابقات المپیک رقابت های سختی را انجام داده اند. تعداد مدال های جودوکاران ناشنوا نسبت به بعضی از ورزشکاران که فقط با یک پیروزی مدال آور شده اند برابر بوده است. این موضوع عادلانه نیست. مسئولان ورزشی باید براساس سطح فنی رقابت ها تعداد سکه برای مدال آوران در نظر می گرفتند.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان افزود: کاروان تیم های ناشنوایان و پیوند اعضا در مسابقات المپیک و جهانی کسب مدال برنز در مسابقات المپیک و جهانی آفریقای جنوبی عملکرد درخشان ارائه کرده است. اعزام کاروان اقدام بزرگی بوده که توسط علیمردانی رییس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص صورت گرفته است. عملکرد و کارنامه ی کاروان اعزامی به مسابقات المپیک ناشنوایان و جهانی و پیوند اعضا نیز حاکی از برنامه ریزی های دقیق دبیر فدراسیون دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم که با تغییرات سیاسی که در ریاست جمهوری ایجاد شده است علیمرادی همچنان در فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص فعالیت کند در صورت حضور کادر فنی در آینده زمینه های اجرایی شدن برنامه های انجمن جودو ناشنوایان را فراهم کی کنیم.

سرمربی خاطرنشان کرد: اعزام موفقیت کاروان تیم های ناشنوایان پیوند اعضا به مسابقات جهانی دور از ذهن بوده است. تلاش و پیگیری های بی وقفه رییس و دبیر فدراسیون مسیر اعزام ناشنوایان و سایر ورزشکاران این حوزه را هموار کرده است به عنوان سرمربی و رییس انجمن جودو ناشنوایان از زحمات آنها سپاسگذاری و قدردانی می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار