رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی از کاهش ازدواج در سوادکوه شمالی نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مریم خاوری نژاد به بررسی ماهانه وقایع حیات در ادارات ثبت احوال اشاره کرد و اظهار داشت: وقایع حیاتی شامل ولادت، فوت، ازدواج و طلاق است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی به پایه‌ای بودن اطلاعات مربوط به وقایع حیاتی برای تحلیل جنبه‌های مختلف در زندگی اجتماعی، افزود: لازمه تحلیل درست اطلاعات و برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه در دارابودن اطلاعات پایه‌ای صحیح و مستند است.

وی به بیان وقایع حیاتی ثبت شده در ماه مرداد و مقایسه آن با ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال جاری شاهد 19 واقعه تولد، 11 واقعه فوت و پنج واقعه ازدواج در شهرستان سوادکوه شمالی بوده ‌ایم.

خاوری‌نژاد با بیان اینکه در تیر ماه سال جاری 21 واقعه تولد، 12 واقعه فوت و 10 واقعه ازدواج در شهرستان سوادکوه شمالی ثبت شده بود، یادآوری کرد: در مقایسه ماه‌های تیر و مرداد شاهد کاهش بیش از هشت درصدی در وقایع ولادت و فوت و 50 درصدی ازدواج بوده‌ایم.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ثبت 30 واقعه تولد، هشت واقعه فوت و 14 واقعه ازدواج در مرداد ماه سال گذشته، گفت: با تغییر وقایع حیاتی مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش بیش از 36 درصدی و بیش از 64 درصدی وقایع ولادت و ازدواج و افزایش بیش از 37 درصدی فوت در سوادکوه شمالی بوده‌ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.