مهمانی انتشار آلبوم موسیقی «ترافیک» به تهیه کنندگی «اشکان خطیبی» با حضور جمعی از هنرمندان مطرح سینما، تئاتر، موسیقی و تنی چند از چهره های ورزشی در مجموعه فرهنگی_هنری باروک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، آلبوم «ترافیک» که ناشر آن «ریز موج» است، از نهم شهریور توسط شرکت «گلرنگ» روانه بازار موسیقی خواهد شد.

در مهمانی معرفی آلبوم «ترافیک» چهره های مطرحی چون: «محمد رحمانیان»، «علی عمرانی»، «حمید امجد»، «بهنام بهزادی»، «مارتین شمعون پور»، «مسعود رایگان»، «رویا تیموریان»، «همایون ارشادی»، «فرخ نعمتی»، «سروش صحت»، «سهیلا رضوی»، «سحر دولت شاهی»، «بهروز صفاریان»، «امید حاجیلی»، «سیامک عباسی»، «رضا تاجبخش»، «پیمان عباسی»، «تورج اصلانی»، «مهدی مهدوی کیا» و ... حضور داشتند.

آلبوم «ترافیک» اثری مشترک از «اشکان خطیبی»، «بهنود فدوی» و «فرشاد حسامی» است که در آن هفت ترانه با مضامین اجتماعی از : «مهتا پناهی»، «سیامک عباسی» و «اشکان خطیبی» ارائه شده است.

در مهمانی یاد شده، پخش موزیک ویدئو تهیه شده که موزیک ویدئو «قصه دختربچه و خیابان» از گروه «ترافیک» به کارگردانی «رومیک تاروردیانس» و «آرلن مخیتاریان»  به شیوه انیمیشن مورد استقبال حضار قرار گرفته است.

دست اندرکاران آلبوم «ترافیک» در نظر دارند هم زمان با پخش رسمی این آلبوم در نهم شهریور، ضمن برگزاری نشستی خبری با نمایندگان رسانه های جمعی، چند دیدار مردمی را در مراکز معتبر فرهنگی_هنری با مخاطبان داشته باشند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار