دردومین روز از هفته ی دولت 49 طرح صنعتی و خدمانی شهرستان ملایر با بیش از25 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ، فرماندار ویژه ملایر امروز درمراسم افتتاح این طرحها  گفت : این طرح‌ها با 25 میلیارد 698 میلیون ریال اجرا شده‌اند .

محمد علی آزاد بخت افزود: بهره برداری  کارخانه فوم پلی اتیلن در ناحیه صنعتی سهند وکارخانه تولید تن ماهی و انواع فرآورده‌های غیرگوشتی هر دو با مشارکت بخش خصوصی ، افتتاح خانه بهداشت روستای بابا رئیس ،3 طرح آبرسانی و تولیدی جهاد کشاورزی و ساماندهی 3 مزار شهدای روستایی 18 طرح برق رسانی به مراکز تولیدی ، صنعتی و خدماتی بخش مرکزی ، مسجد امام حسین (ع) روستای بابلقانی و 19 طرح دهیاری‌ها این بخش دیگر طرح‌هایی است که تا عصر امروز افتتاح می‌شود.

دردومین روز ازهفته دولت چندین طرح با حضور فرماندار و مسئولان استانی در شهرستان همدان به بهره برداری رسید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان،  از جمله این طرح ها بهر برداری از یک واحد تولید بتن آماده است که که برای 27 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سرمایه گذاری این واحد را بخش خصوصی با اعتبار 50 میلیارد ریال تامین کرده و روزانه 500 متر مکعب بتن تولید می کند.
عمران بتن اکباتان مجهز به برج ، کول شوئینگ و مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی مصالح است.

هم چنین امروز 2 واحد اسطبل نگهداری گوسفند با مجموع اعتبار 400 میلیون ریال واقع در روستای گنبد با هدف تولید گوشت قرمز و دام زنده به بهره برداری رسید که هرکدام ظرفیت نگهداری هزار راس گوسفند را دارد.

تولید سالانه هریک از اسطبل‌ها هزارو 200 کیلوگرم گوشت قرمز و 45 میش ماده است.

همچنین امروز یک پایگاه زنبورداری با سرمایه گذاری اولیه 510 میلیون ریال و اشتغال‌زاریی 4 نفر واقع در روستای ابرو به بهره برداری رسید.
این واحد زنبورداری ظرفیت تولید 250 فروند کلونی و تولید سالانه 2 تن عسل و 50 فروند بچ را دارد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.