نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت تدبير و اميد در آغاز فعاليتش، اثرات مثبت و مطلوبي بر جامعه گذاشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دكتر نعمت اله منوچهري به مناسبت هفته دولت در جمع مسوولان جوانرود، اظهار داشت: با شناختي كه از تيم كاري اين دولت داريم به طور قطع شاهد اثرات مطلوبتر دولت تدبير و اميد خواهيم بود.

وي اظهار كرد: همان طور كه دولت با شعار تدبير و اميد وارد رقابت هاي انتخاباتي شد، هم اينك شوق و اميد در سطوح مختلف جامعه براي حل مشكلات و بهبود امور ايجاد شده است.

 منوچهري ضمن تقدير از راي اعتماد نمايندگان مجلس به وزراي دولت خاطرنشان كرد: مجلس شوراي اسلامي با وجود ديدگاه هاي مختلف نمايندگان، همراهي و هم انديشي لازم را با دولت داشته تا شعارهايي كه رييس حمهوري به مردم داده اثرات خود را در جامعه بگذارد.

اين نماينده مجلس خواستار بر رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم تاكيد و عنوان كرد: با اين شرايط افق روشني براي حل مشكلات مردم ایجاد شده است.

نماينده مردم اورامانات در مجلس شوراي اسلامي در ادامه به خدمات دولت و نظام جمهوري اسلامي در منطقه اشاره كرد و گفت: دستاوردها و خدمات شايان نظام جمهوري اسلامي در منطقه قابل تقدير است، اما با توجه به عمق محروميت ها و ظرفيت هاي خالي منطقه اورامانات نياز به توجه بيشتري دارد.

منوچهري خطاب به مديران و مسوولان، گفت: تا زماني كه در مسوليت هستيد قدر بدانيد و به كارها رنگ الهي داده و اخلاص داشته باشيد تا كارها مورد رضايت خداوند قرار گيرد.

وي يادآور شد: تلاش دولت مردان و نقاط قوت آنان بايد هميشه مدنظر باشد و ناديده گرفتن خدمات دولت بي انصافي است/س

برچسب ها: منطقه ، پاوه ، توجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.