شبکه جهانی اینترنت روز به روز در حال گسترش می باشد و کاربران بیشتری به آن جذب می شودند، در این بین سهم کشور های توسعه یافته روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کشور پرجمعیت هند توانست با پیشی گرفتن از ژاپن، به رده سوم در رشد کاربران اینترنتی دست پیدا کند. این کشور با رشد 31 درصدی نسبت به سال گذشته هم اکنون از تعداد حدود 73.9 میلیون نفر کاربر اینترنت برخوردار است.

بر اساس گزارش موسسه ی آمریکایی ComScore، هند با دست یابی به این تعداد کاربر پایین تر از چین و ایالات متحده در رتبه سوم قرار گرفته است، در این رده بندی چین با 348.2 میلیون کاربر، در جایگاه اول است و پس از آن ایالات متحده 191.4 میلیون کاربر در رتبه دوم قرار دارد.


همچنین کاربران اینترنت در هند در میزان استفاده و مشاهده، پس از برزیل در رتبه دوم قرار گرفته اند و این در حالی است که برزیل با 37 درصد رشد به 62.1 میلیون کاربر رسیده است. بر اساس این گزارش می توان دریافت که به کاربران فضای مجازی چیزی در حدود 145 میلیون نفر عضو تازه اضافه شده است و این یعنی نقطه ی اوج در کسب و کار اینترنتی.

بر اساس این آمار، 75درصد کاربران اینترنتی در جامعه مجازی هند زیر 35 سال سن دارند و 25 باقی مانده، افراد بین 35 تا 44 سال را تشکیل می دهند. از این میان حدود 54 میلیون نفر روزی یک بار برروی رایانه ی خود ویدیوی آنلاین تماشا می کنند  که این تعداد با رشد 27 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است. همچنین نیمی از کل بازدید کنندگان اینترنت در هند از کاربران وبلاگ ها نیز به شمار می روند.


همچنین در آخرین آمار منتشر شده در رابطه با همین موضوع،  کل کاربران اینترنت در آسیا و خاورمیانه حدود 644 میلیون نفر می باشند، که بیش از 50 درصد آن ها در چین، حدود 11.5 درصد هند و در حدود 11.4 درصد آن ها در ژاپن حضور دارند. و 10 درصد باقی مانده در کشور های جنوب شرقی آسیا تقسیم شده است.

برچسب ها: هند ، ژاپن ، اینترنت ، کابران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار