دوره آموزشی کالیبراسیون و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در آزمایشگاه های مرجع سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از امروز برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ دوره آموزشی کالیبراسیون و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در محل آزمایشگاه های مرجع سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از امروز برگزار می شود.

بنابراین گزارش این دوره آموزشی با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی و انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور از تاریخ 4 تا 6 شهریور ماه در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود.

بنابراین گزارش: این دوره آموزشی کالیبراسیون و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی دارای امتیاز بازآموزی است و در انتهای دوره به شرط قبولی در آزمون گواهی نامه معتبر با تایید اداره کل تجهیزات پزشکی انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اعطا می شود.

بنابراین گزارش رئوس مطالب این آزمایشگاه ضوابط خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی، ضوابط مدیریت نگه داشت تجهیزات پزشکی تعرفه خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی ضوابط صدور موافقت اولیه و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی است.

براساس این گزارش: آشنایی با عملکرد دستگاه ها و تجهیزات پزشکی آشنایی با استانداردهای کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و آشنایی با الزامات گواهی نامه های ارائه شده از سوی شرکت های مجاز در زمینه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و ضوابط مربوط از جمله دوره های آموزشی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به شمار می آید./ع2
برچسب ها: آموزش ، پزشکی ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار