سعید حدادیان در مراسم قدردانی از برگزیدگان برنامه های ماه مبارک رمضان و تابستان 92 که عصر امروز در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد؛ رسانه را پیامبر زمان خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ سعید حدادیان در مراسم قدردانی از برگزیدگان برنامه های ماه مبارک رمضان و تابستان 92 که عصر امروز در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد؛ رسانه را پیامبر زمان خواند.

وی در سخنان خود به تحلیلی از آیت ا... جوادی آملی اشاره کرد و اضافه کرد: در مقاله‌ای از آن بزرگوار خواندم، اگر بنا بود در این عصر پیغمبری بیاید؛ قطعا این پیامبر شبه رسانه بود.

حدادیان در ادامه به نقش هارون در پیام رسانی حضرت موسی (ع) استناد کرد و افزود: گاهی اگر یک بازیگر محبوب از توحید و ولایت سخن بگوید به مراتب موثرتر خواهد بود.

وی با اشاره به اثرگذاری مجموعه های نمایشی در مخاطب اضافه کرد: اخیراً در چند سریال و برنامه از روش‌های موعظه توسط شخصیت منفی آن استفاده کرده‌اید که به عقیده من این دیالوگ‌ها بسیار تاثیرگذارند.

این ذاکر اهل بیت با اشاره به گوشه هایی از نقش پدر سریال مادرانه افزود: در این مجموعه سخنانی از پدر خانواده می شنیدم که بسیار اثر گذار بودند. این دیالوگ‌ها اجازه نمی‌دهد بد، بدتر شود. شما موظفید نگذارید  بی‌مرامی در جامعه رواج پیدا کند. آنچه طیب را به شأن و مقامی چنین والا رساند مرام‌های مثبتی بود که در ذاتش وجود داشت.

وی به داستان‌های قدیمی عیاران و طراران اشاره کرد و افزود : در این داستان ها می خوانیم زمانی که سردسته دزدان مشاهده کرد تاجری درون بارش سوره ای از قران گذاشته تا مالش در امان باشد، به همراهانش تاکید کرد ما دزد مال مردمیم نه دینشان.

وی در خاتمه از برنامه سازان خواست مرام های مثبت را درون شخصیت های منفی قصه های خود تزریق نمایند. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار