اتحاديه تعاوني هاي کشاورزي دامداران ايران و انجمن صنايع لبني، به گونه اي برنامه ريزي نمايند تا تبعات حاصل از افزايش هزينه هاي توليد به کمترين ميزان ممکن در بهاي تمام شده و قيمت مصرف محصولات لبني بروز نمايد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در پي انتشار خبري در خصوص افزايش مجدد قيمت لبنيات با عنوان"قيمت لبنيات باز هم افزايش يافت/افزايش 14 درصدي قيمت ها" در وبسايت باشگاه خبرنگاران به واکنش سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان ختم شد.

به دنبال پيگيري تشکل هاي دامداري و همچنين توليد کنندگان فرآورده هاي لبني مبني بر افزايش هزينه هاي توليد و لزوم تجديد نظر در قيمت شير خام و فرآورده هاي لبني موضوع در جلسات کارشناسي مورد بررسي قرار گرفته است.

براساس اين گزارش، تيم کارشناسي از سوي وزارت دادگستري موظف به بررسي هزينه توليد در واحدهاي توليد فرآورده هاي لبني شده است.

با توجه به نتيجه بررسي هاي صورت گرفته و تاييد هزينه هاي افزايش يافته توليد در گزارش کارشناسي رسمي دادگستري و طرح آن در کارگروه کنترل بازار، اتحاديه تعاوني هاي کشاورزي دامداران ايران و انجمن صنايع لبني مکلف شدند به گونه اي برنامه ريزي نمايند تا تبعات حاصل از افزايش هزينه هاي توليد به کمترين ميزان ممکن در بهاي تمام شده و قيمت مصرف محصولات لبني بروز نمايد. 

انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار