عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: احزابی که ضمن پایبندی به ارزش‌ها، اندیشه پیشرفت و بسط عدالت علوی را در دستور کار خود قرار می‌دهند، با اقبال مردم روبه‌رو می‌شوند.

"محمدکاظم انبارلویی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به وارداتی بودن مفهوم و نهاد حزب، در ساختار سیاسی و اجتماعی ایران گفت: نهاد حزب از بدو ورود به ساختار سیاسی و اجتماعی ایران به دلیل تضاد و تعارض با فرهنگ و مبانی مذهبی مردم با چالش‌هایی روبرو بوده است.  
 
وی ادامه داد: علت تضاد و تعارض نهاد حزب با مبانی مذهبی مردم، خاستگاه مدرنیستی مفهوم حزب است که تقویت و ترویج سکولاریسم را در درون خود داراست.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب به معنای تشکیلاتی که بر مبنای یک اندیشه سیاسی و توزیع منطقی باشد، تاکنون در ایران وجود نداشته است.  
 
انبارلویی تصریح کرد: احزابی که ضمن پایبندی به ارزش‌ها، اندیشه پیشرفت و بسط عدالت علوی را در دستور کار خود قرار می‌دهند با اقبال مردم روبه‌رو می‌شوند.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که با نیت کمک گرفتن از بیگانگان به فعالیت‌های حزبی روی می‌آورند، با سد آگاهی مردم مواجه‌ می‌شوند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: انبارلویی ، عضو ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار