وزير دادگستري گفت: سازمان بازرسي كل كشور به عنوان يك كوه يخي ساخته شده و در حال ظهور است و بنده تلاش مي‌كنم تمام توان و تجربه‌ام را براي اجراي عدالت بذل و نقش مكمل بازرسي را دردولت انجام دهم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام پورمحمدي در مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان بازرسي كل كشور كه صبح امروز در سازمان بازرسي كل كشور برگزار شد اظهار داشت: حجت الاسلام بهجت به من نصيحتي كرده و گفتند: آينده خود را در نظر داشته باشيد و توجه كنيد كه هر كاري مي‌كنيد پشيمان نشويد و بنده از خداوند مي‌خواهم كه پشيمان نشوم.

وي ادامه داد: آيت الله شاهرودي خطاب به من گفتند سازمان بازرسي سازمان قوه قضاييه نيست و سازمان كل نظام است، بنابراين تلاش كن از مديران برجسته بخش‌هاي ديگر استفاده و در انجام امور دقت لازم را داشته باش.

حجت الاسلام پورمحمدي در ادامه افزود: در حال حاضر اين سازمان از ظرفيت كارشناسي و حقوقي مناسبي برخوردار است و قابليت خوبي براي نظام به وجود آمده است و ما تلاش‌هاي بسياري در اين انجام داديم و من از دولت گذشته تشكر مي‌كنم چراكه با وجود اينكه با برخي از بخش‌ها مسائلي داشتيم اما بدنه گسترده دولت گزارش‌هاي ما را پذيرفته و ترتيب اثر مي‌دادند و همكاري و تعامل آنها در حد قابل قبولي بود.

وزير دادگستري تصريح كرد: ما در سازمان بازرسي كل كشور گزارش خلاف كمتري داريم و اين در مقابل بسياري از افراد كه مي‌گفتند گرايش سياسي داريد به لطف كارشناسان زبده آنها نتوانستند از ما نقطه ضعفي بگيرند.

رئيس سابق سازمان بازرسي كل كشور اظهار داشت: سازمان بازرسي يك نعمت براي كشور و يك دستگاه توانمند است و به عنوان يك كوه يخي در حال بروز و ظهور است و زيرساخت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي در آن ايجاد شده است.

وي بيان كرد: بنده به عنوان يك كارگزار دستگاه قضايي ارتباطات را تقويت، كمبودها را اصلاح و اعتماد مديران دستگاه قضايي را جذب كنند و تمام توان و تجربه‌ام را براي اجراي عدالت بذل خواهم كرد به طوري كه نقش مكمل بازرسي را در دولت انجام دهم.

وي تصريح كرد: بنده به دولت خوشبين هستم و رويكردهاي خوبي را در دولت مشاهده كردم به طوري كه حساسيت اجراي قانون و جلوگيري از اصراف حس مثبتي در ارتباط با اين دولت به من داده است و اميدوارم با اين فضاي همراه و هم گرا خواست مردم را به شكل مطلوبي محقق كند.

وزير دادگستري در پايان با غزلي از حافظ سخنراني خود را به پايان برد: كليد گنج سعادت قبول اهل دل است مباد كه در اين نكته شك و ريب كنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پورمحمدی ، کشور ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار