مدیراداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری سومین دوره جشنواره شمسه در محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

 سیدمجتبی نژادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سومین دوره جشنواره شمسه در دو بخش آیینی و فرهنگی و هنری در محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره شمسه در بخش آیینی شامل نهج البلاغه، قرآن و نهج البلاغه، دعا و نیایش همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و 6 ماه دیگر نیز به پایان خواهد رسید.
نژادی با اشاره به نحوه ی برگزاری بخش آیینی جشنواره شمسه گفت: در این بخش رویکرد محلات 13 گانه منطقه 19 با برگزاری مراسم مذهبی به صورت مستقیم روتین با نظارت و پیگیری مدیران سراهای محلات، شناسایی افراد مستعد در این زمینه و ... ثبت نام شهروندان در جشنواره شمسه در دست ارزیابی و بررسی قرار دارد.
وی با اشاره به بخش فرهنگی و هنری جشنواره شمسه گفت: بخش فرهنگی و هنری جشنواره شمسه ویژه شهروندان با ارائه آثار خود در 12 رشته خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور، نمایش، فیلم، عکاسی، ترافیک از روزهای پایانی مردادماه سال 92 آغاز و تا 6 ماه دیگر به پایان می رسد.
نژادی ادامه داد: سومین دوره جشنواره شمسه با رویکرد محله محوری با نظارت و پیگیری مدیران سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 با هدف شناسایی افراد مستعد در محلات، ایجاد تعلق خاطر شهروندان محله نسبت به محله خود، ایجاد زمینه محله محوری در این جشنواره در حال برگزاری است.
وی در پایان با اشاره به اختتامیه این جشنواره افزود: اختتامیه سومین دوره جشنواره شمسه در محلات 13 گانه منطقه 19 به صورت فراگیر در 6 ماه آینده از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران اعلام خواهد شد./
برچسب ها: سومین ، جشنواره ، شمسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار